top of page

רוצים לקדם את העסק שלכם בקלות באמצעות סרטונים?

אם יש לכם עסק ואתם רוצים עוד לקוחות, אתם מבינים שאין ברירה ואתם צריכים לשווק אותו.

אחת השיטות הפרקטיות לשיווק זה שימוש בווידאו.


אני מכיר שרבים חושבים שזה פתטי, או שיש כאלה הסובלים מפחד לעמוד מול מצלמה. כל זה רלוונטי למאמר אחר. אני מאמין שכמעט כל בעל עסק צריך ויכול לשווק באמצעות סרטונים.


אם יש לכם את היכולת הכלכלית אתם תיקחו חברה מקצועית שתצלם אתכם, תערוך את הסרטונים, תכתוב לכם את המלל ותסייע לכם בפרסום הסרטונים והפוסטים, אבל אם אתם בתחילת הדרך ייתכן ואתם צריכים לעשות את הכל לבד.


אז איך עושים שיווק באמצעות סרטונים?

הנה שישה שלבים לשיווק עצמי באמצעות סרטונים:

התכנון: תכננו את תוכן הסרטון, תרשמו תסריט או רעיונות לסרטונים, תתמקדו בנושאים הכי פשוטים ושכיחים שהלקוחות שלכם שואלים עליהם גם אם מדובר בדברים הכי בסיסיים. וודאו שהסרטון יארך בין 30-45 שניות. לרוב האנשים אין כיום סבלנות ליותר מכך. אל תפחדו לדבר על אותו נושא מספר פעמים מזוויות שונות. אל תחששו מזה שהנושא שאתם רוצים לדבר עליו נטחן מספר רב של פעמים. מה שחשוב זה שהמסרים שלכם יתנו ערך וידע אמיתי ללקוחות שלכם.


ציוד והפקה: אז זהו שבניגוד לעבר אין צורך להשתמש במצלמת איכות גבוהה. כיום מספיק סמארטפון איכותי ועדיף אייפון. מומלץ להוסיף תאורה באמצעות רינג גדול ואולי מיקרופון קטן ויש לכם יופי של אולפן. מומלץ למצוא רקע רלוונטי לסרטונים (אם יש לך מספרה אל תצטלם על רקע של ספרייה ואם את עורכת דין אל תצטלמי במגרש ספורט) ולוודא שאין רעשי רקע ושהמצלמה לא רועדת.


חיתוך ועריכה: כתבתי קודם על כך שלרוב האנשים אין סבלנות לסרטונים ארוכים ולכן, חשוב לוודא שאין "קטעים מתים" בסרטונים ולכן מומלץ לחתוך אותם. באפליקציית תיקתוק יש את האפשרות לחתוך ולערוך סרטונים בצורה פשוטה. התחושה בצפייה בסרטון צריכה להיות מהירה ורציפה.


הוספת גרפיקות: בתיקתוק יש אפשרות להוסיף פילטרים, מדבקות וכתוביות. אל תפספסו את ההזדמנות להשתמש בכך. הדבר יגדיל את רמת העניין והגיוון בסרטונים שלכם.


מוזיקה וסאונד: הוסיפו מוזיקה או סאונד המתאימים לאופי הסרטון ומשפרים את החוויה. הקפידו שגובה הסאונד לא עולה על הווליום של הדיבור שלכם. מוזיקה ברקע מעבר לעניין שהיא מייצרת, מגדילה גם את רמת החשיפה של הסרטונים שלכם.

פרסום ושיתוף: כעת כל מה שנותר לעשות זה לפרסם ולשתף. פרסמו בפייסבוק, אינסטגרם, תיקתוק, יוטיוב ולינקדין. פרסמו באופן קבוע ושיטתי מבלי להתייחס לכמות הלייקים שאתם מקבלים.

יש לכך 2 סיבות: קודם כל מכיוון שלוקח זמן עד שעמוד צובר תאוצה וחשיפה והדבר מצריך סבלנות ושנית מכיוון שעצם העשייה תהפוך אתכם למקצועיים יותר.



בהצלחה


סרטונים

bottom of page