top of page
אנחנו עוזרים לאדריכלים ומעצבי פנים להשיג לקוחות ולבנות משרד שעובד איתם או בלעדיהם
לוגו מכון לבן.png

אנחנו רוצים להזמין אותך לפגישה (ללא עלות) שבה:

1. ננתח לעומק את העסק שלך ונגלה איזו שיטה מתאימה לך להשיג לקוחות בצורה יציבה

2. נבנה תכנית פעולה לבניית משרד רווחי שעובד איתך או בלעדיך

117583984_3365561363466416_306847986941597130_n.jpeg

״אני ממליצה מאוד על הייעוץ העסקי של ערן והמכון הישראלי לניהול מעשי. יש לי סטודיו לעיצוב פנים וערן סייע לי לקדם את המטרות שלי:
להציב רף גבוה, לעשות רשימת מטלות ולבצען, לדעת איך למכור ולשווק ולהיות פרואקטיבית ויוזמת.
ערן מאוד מקצועי ומאוד קשוב וזמין לשאלות.
מומלץ בחום לכל מי שרוצה לקדם את העסק שלו צעד אחד קדימה. תודה ערן״

 

שלומית דאובה – סטודיו לעיצוב פנים

המכון הישראלי לניהול מעשי מציג:

״לבנות משרד אדריכלים או עיצוב פנים מוביל שעובד עם או בלי הבעלים״

Architect-bro-1.png

להפוך ממשרד אדריכלים או עיצוב פנים קטן שכולו תלוי בך, למשרד אמיתי שעובד איתך או בלעדיך:

 

האופן שבו אנחנו מצמיחים משרדי אדריכלים או מעצבי פנים, הוא דרך השלבים הבאים:

מגלים למה המשרד *באמת* לא צומח

אנחנו מבצעים מחקר מעמיק שהמטרה שלו היא לזהות את סיבת השורש שבגללה העסק לא גדל. 

בדרך כלל הבעיה נמצאת באחד מהמקומות האלו: שיווק ומכירות (אין מספיק לקוחות חדשים שנכנסים), בעיית תפעול שלא מאפשרת למשרד להתמודד ביעילות עם הרבה לקוחות בו-זמנית, או רווחיות נמוכה מכל לקוח (אמנם בעלי העסק עסוקים אבל הם לא מרוויחים מספיק בשביל להגדיל את המשרד).

בונים תכנית עבודה

לאחר שהבנו מהי הבעיה העיקרית שמונעת מבעל העסק לצמוח, אנחנו בונים תכנית עבודה. התכנית מבוססת על הניסיון שלנו ועל המחקר שביצענו על העסק של הלקוח. המטרה של התוכנית היא אחת: להגדיר את הפעולות שיביאו ללקוח את התוצאות הרצויות.

KPI's ויוצאים לדרך

יחד עם התכנית, אנחנו מגדירים מטרות, יעדים ומדדים ויוצאים לדרך.. לאורך כל היישום אנחנו מלווים את בעלי העסק עם האתגרים, עם הדילמות ועם הדחיפה קדימה. אנחנו מנטרים איך אנחנו עומדים במדדים השונים, ומבצעים התאמות. 

מעצמאי לבעל עסק

בונים את המשרד כך שיוכל לעבוד בלי הבעלים:

 

לאחר שהעסק מתחיל לצמוח ולגדול, ואנחנו כבר נכנסים לקצב שאנחנו מרוצים ממנו, אפשר לעבור לשלב הבא (זה לא הכרח דרך אגב, יש כאלו שרוצים להמשיך לעבוד בעסק):

 

הופכים את האדריכל או את מעצב הפנים מעצמאי לבעל עסק. בשלב הזה אנחנו עוזרים לייצר ולהטמיע מתודולוגיות ונהלים כך שניתן ״לשכפל״ את הפעולות שמבצע בעל העסק. באופן הזה אנחנו הופכים את בעל העסק מעצמאי לבעל עסק אמיתי.

זה לא פשוט,
זה כרוך בעבודה ובהתמדה,
אבל זה בהחלט אפשרי!

לאחר מאות לקוחות שליווינו,
ראינו שלאחר תהליכי הליווי,
ממוצע הגידול של הלקוחות
שלנו עומד על 312%.
(מדדנו!)

כל זה כמובן לאחר שאנחנו רואים בפגישה הראשונה שאנחנו מתאימים, ובהנחה שבעל העסק מחויב לתהליך.

למה בדרך כלל לאדריכלים ולמעצבי פנים יש קושי להשיג לקוחות בצורה קבועה ולצמוח?

הרבה מעצבי פנים ואדריכלים מסתובבים עם תחושה דומה:

 

יצא להם לעשות כמה פרוייקטים מוצלחים. ברור להם שיש להם איכויות שאין לאחרים, ושזה מה שהם נועדו לעשות. אבל יש רק בעיה אחת – כמעט ואף אחד לא יודע על זה… מלבדם.

 

מדי פעם מגיחה הפניה שלעיתים נדירות מדי הופכת ללקוח. אין להם יציבות בלקוחות שמתעניינים בשירות, והם לא יודעים מתי ייכנס הפרויקט הבא.

 

אז אמנם יש בהם איזו תקווה ואמונה שיום אחד יגלו אותם והכל יהיה קל יותר. אבל עם יד על הלב, כמה זמן זה עוד הולך לקחת??

 

למה זה קורה?

 

יש לזה הרבה סיבות, אבל ב 80% מהמקרים, אלו הסיבות העיקריות לכך שלאדריכלים ולמעצבי פנים קשה בגיוס לקוחות בצורה קבועה:

1

בונים על פה לאוזן בלבד, ומחכים שיום אחד ״יגלו אותם״

מדברים עם כמה מכרים וקרובי משפחה. מספרים לכולם על מה שהם עושים ומנסים להשיג ככה עבודות. חלק מנסים את מזלם בקבוצות נטוורקינג, אבל לוקח שם הרבה זמן עד שמקבלים פניה איכותית פה ושם. ואז כשיש לקוח, מגיעה התקווה הזו שהלקוחות המרוצים ימליצו לכולם וככה השם שלהם ילך לפניהם… זה לא קורה. ואם כן, זה לוקח המון שנים. אז אולי יש טיפטופים לאורך השנים, אבל בטח שאין יציבות או ידיעה מתי ייכנס הפרוייקט הבא. אין להם שיטה.

2

מפרסמים תוכן במקומות שאף לקוח פוטנציאלי לא רואה

משוטטים בפייסבוק ומחפשים עבודות, מקדישים לזה כמה שעות טובות ביום. ואז כשמגיעה ההזדמנות, הם מגיבים ומציעים את השירות שלהם. ואיתם… עוד עשרות. וכך מתחילה זירת המלחמה שבה מי שמקבל את העבודה זה זה שהתפשר הכי הרבה במחיר. וכך, אולי הם ״זוכים״ בפרוייקט, אבל בכל משך העבודה הם מתבאסים שלקחו אותו בגלל התגמול הנמוך. ובסיום הפרויקט הם יוצאים בהפסד – כספי ורגשי.

3

מתמקדים במקצועיות בלבד ולא משקיעים מספיק בניהול העסק.

את רוב המשאבים שלהם הם משקיעים בעבודה המקצועית (עיצוב או תכנון), אבל הם מפספסים את הניהול השוטף: של הכספים, של השיווק, של המכירות, של פיתוח העסק, של הגבייה… ולכן תחום שלם בעסק, שהוא תחום הניהול – נותר מוזנח! הם לא מפתחים אותו ולא משקיעים בו, וכך הם נותרים אנשי מקצוע מעולים, אבל עם הכנסות לא יציבות.

אבל לכל אלו יש פתרון.
פתרון שמאפשר לאדריכלים ולמעצבי פנים לצמוח ולגדול, ולהפוך מעצמאיים, לבעלי עסק אמיתיים.

אנחנו רוצים להזמין אותך לפגישה (ללא עלות) שבה:

1. ננתח לעומק את העסק שלך ונגלה איזו שיטה מתאימה לך להשיג לקוחות בצורה יציבה

2. נבנה תכנית פעולה לבניית משרד רווחי שעובד איתך או בלעדיך

כמה מילים על המייסד

pp-4362-1.jpg

ערן שומרון

שמי ערן שומרון, בעל ניסיון של למעלה מ 20 שנה בניהול בפועל של חברות וארגונים, לאורך כל שנותיי, ניהלתי בפועל, למדתי ופיתחתי מודל מעשי בניהול- מודל E-effective אשר מעניק כלים פרקטיים להשגת מטרות ויעדים יוצאי דופן של ארגונים.

 

אני סגן אלוף במילואים, שימשתי כמפקד גדוד חילוץ והצלה – 997, וכמפקד מכלול במחוז דן בפיקוד העורף.

 

בשש השנים האחרונות ליוויתי מאות מתאמנים, ועשרות חברות ומנהלים באמצעות אימונים, ייעוץ והרצאות בדרך להשגת מטרותיהם. לאורך עשרות שנותיי שימשתי כמנהל יחידת האבטחה של מתקני משרד הביטחון, רכבת ישראל, מנכ"ל "עולם המים של אורי סלע", מנכ"ל קבוצת "קוד המנצח", מנכ"ל ספורט ורטהיימר.

 

הקמתי את חברת Esait.life -  מיזם בתחום קבלת החלטות באירועי רעידות אדמה ואני שותף במיזם High Lander המאפשר טעינה גנרית ואוטונומית לרחפנים.

 

בעל תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני בקבלת החלטות באירועי אסון טבע.

השתתפתי בלמעלה מ 50 מרתונים ו ב 6 תחרויות איש ברזל. רצתי ריצות אולטרה מרתון  100 ו - 166 ק"מ.

אנחנו רוצים להזמין אותך לפגישה (ללא עלות) שבה:

1. ננתח לעומק את העסק שלך ונגלה איזו שיטה מתאימה לך להשיג לקוחות בצורה יציבה

2. נבנה תכנית פעולה לבניית משרד רווחי שעובד איתך או בלעדיך

Form
bottom of page