top of page

בלוג


בין מרתון לניהול: המסע שלי בריגה והלקחים לעסק
חזרתי אתמול משבוע מרתק בלטביה, שם השתתפתי במרתון ריגה. היה זה מסע מרתק כמאמן ריצה וגם כבעל עסק ש"עוזב" את העסק להתנהל לבד למשך שבוע. חוויתי

כתיבה שיווקית מנצחת: איך יוצרים וכותבים תוכן משכנע
כתיבה שיווקית איכותית היא אחד הכלים היעילים ביותר לקידום עסק ולהגשמת מטרותיו השיווקיות. בעזרת טכניקות מתקדמות והבנת עמוקה של הלקוחות...

כותרות שיווקיות "HOOKS": המפתח למשיכת תשומת הלב
בעידן הדיגיטלי העכשווי, שיווק יעיל מחייב מעבר מעולמות הפשטות להשפעה. כותרות שיווקיות הינן הכלי המרכזי בייחוד בקרב מומחי השיווק ליצירת קשר עם

מונחים בשיווק ממומן
שיווק ממומן הוא תורה בפני עצמה. במאמר הנ"ל אנסה לשפוך אור ולהסביר בפשטות יחסית את המושגים השונים בשיווק ממומן. אופטימיזציית מנוע...


החזון הארגוני: משמעותו, תהליך יצירתו ודוגמאות מחברות מובילות
מבוא: החזון הארגוני הוא עמדה או תמונה לרחוק שמתארת את המצב שבו רוצה להיות הארגון בעתיד. זהו החלק המרכזי ביותר מתוך תהליך התכנון האסטרטגי,...

אירוח יוצא דופן: המפתח לחוויית לקוח מוצלחת
מבחינה עסקית, התקופה האחרונה הובילה לשינוי דרסטי בהתמקדות עסקים בשיפור חוויית לקוח. אם עד כה השירות לקוחות נערך לעיתים רבות על פי...


לשאול את העובדים שלך האם הם מרוצים ממקום העבודה
תחילת שנה זאת הזדמנות נהדרת לשאול את המרכיב החשוב ביותר בארגון: צוות העובדים, איך הם מרגישים במקום העבודה. אני ממליץ לשקול לערוך סקר...


האם הגדלת מספר הלקוחות מעידה על הצלחה של העסק?
האם הגדלת מספר הלקוחות וההכנסות זה מה שיביא לך את השקט והשלווה בעסק? אחת ולתמיד - הנה התשובה שלי. בשנים האחרונות מאות בעלי עסקים איתם אני...


שלושת החסמים של בעלי עסקים
רוב בעלי העסקים יתקלו במעלה הדרך באחד משלושת החסמים של בעלי עסקיים המרכזיים: 1) הם ירדפו אחר לקוחות. 2) יהיו להם בעיות תזרימיות. 3) תהיה...
bottom of page